maanantai 13. kesäkuuta 2011

Sweet as!

Soitin eilen Jussille ja Johannalle Waihekelle ja tyonhaku loppui sitten seinaan. Hankin lennon Aucklandiin perjantaiksi, Fiji kutsuu! Kyllahan tata talvea tuli tassa nyt jo katseltua...Toivottavasti siella on tosi halpaa tai saan toita, muuten terveisia kotiin, etta taitaa menna kohta mun lentolippurahat, etta ehka taytyy perustaa joku Facebook-ryhma tekemaan keraysta, kun haluan kotiin :D

Oon niin innoissaan tasta ja hauska menna muutamaksi paivaksi Waihekelle moikkaamaan jaljella olevia tuttuja. Johanna sanoi, etta he on venetta kunnostelleet ja ensi viikon alussa heidan vuokrasopimusloppuu niin sitten aletaan kytata hyvia saita, koska on paras hetki lahtea.

Taalla ei siis edelleenkaan ole lunta, eika laskettelumestat ole auki eli ainakin toiset 2 - 3 viikkoa, kun ei myoskaan ole mitaan toita, etta onnea tanne jaaville vaan. Eilen istuskelin yhdessa kahvilassa ja todella tajusin kuinka epatoivoista taalla on toiden etsiminen nyt. Oltiin siina ehka puoli tuntia ja nelja ihmista kavi kyselemassa toita, haha, ei ihme kun niita yleensa alkaa vahan naurattamaan kun astut sisaan kyselemaan.

Kaytiin pari paivaa sitten Wanakassa, noin tunnin paassa taalta, Ondrejn kanssa ja siella oli kylla viela hiljaisempaa. Se on tosi paljon pienempi kuin Queenstown, mutta sen ymparilla on myos parit isot laskettelukeskukset ja heraa siis henkiin, kun tulee lunta.

Kukkiva puu loytyi Wanakasta.
Aika samantyyppiset jarvi-vuori-maisemat kuin Queenstownissa.

Queenstownin ykkos aktiviteetti (ilman lunta ainakin) on frisbeegolf! (Terkut Ernolle, frisbeesta tulee eraan puheen jalkeen aina mieleen sina ja ps. jostain syysta tama ois niin sun kaupunki, oon ajatellut sita tosi usein! :D) Makin siis kokeilin frisbeilya eilen ekaa kertaa. Olin tosi huono, mutta hauskaa oli. Lopputulos oli varmaan jotain 30 - 40 yli parin. Lopetin laskemisen 25:n jalkeen.


Poikien ilmeet kertoo, etta heitto ei ehka mennyt ihan kohdilleen vaan ilmeisesti hyvin lahelta jonkun paata :D



Iloitkaa kesasta, makin pian!

4 kommenttia:

  1. Heissan!
    Olen kyllä niin innoissani sun puolestasi tosta purjehdusreissusta, etten meinaa täällä housuissani pysyä!
    Vaikka kyllä me toisaalta sut mielellään kotiinkin jo otettais, joten ei huolta, laitamme kyllä keräyksen pystyyn,jos paluusi on siitä kiinni. Paavo varsinkin kaipaa sua kovasti,ja sanoo usein, että Milja sais kyllä jo tulla kotiin. Itse asiassa niin taitaa ajatella meidän perheessä varmaan kaikki, muut ei vaan sano sitä ääneen ; ). Mutta maailma on nyt auki sulle, nauti siitä ennen paluuta koti-Suomeen!Halaus!

    VastaaPoista
  2. JEEEEE niin siistiä!!!KADE KADE KADE! Koit sit vaa kestää niit mukuloi siin pienes venees, vaikka eihän sulla hätää ole kun oot niin tottunu:D Mulla vois kyllä ehkä mennä järki! Mut tosi hienoa, niin ne unelmat vaan käy toteen :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten onnellinen olen sun puolesta, kuulostaa niin ihanalta!-Anni

    VastaaPoista
  4. Joo mulla on aiti ma oon kans (yllari yllari) niin intopiukassa etta alkaa kohta kaverit kaikota ymparilta kun en tee mitaan muuta kun vaahtoan Fijista. Jokaisen keskustelun saa helposti kaannettya kyseiseen aiheeseenn ;) Hei taytyy soitella Paavolle tai se voi soitella mulle! Koska vaan, mulla ei oo kuin vapaa aikaa. Paitsi huomenna oon lentokoneessa noin kolmesta kuuteen mun aikaa.

    Haha Minttu mielenkiinnolla kylla odotan kuinka tiivis tunnelma tulee, mutta eikohan se siita...Ne lapset on kylla ihania mutta ei varmaan kylla vauhtia tule puuttumaan..heh. "Kato tata, kato tata, kato ma osaan tehda nain ja nain ja nain..." :D Haha eikohan se siita rauhoitu (?!) kun ne tottuu munhun enka ole enaa niin uusi ja kiinnostava :D

    Kiitos Anni! Hyvaa juhannusta ja haleja! :)

    VastaaPoista