sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

Iltapäiväauringot

Tulenpa tanne taas huutelemaan, etta ei se saa nyt suosiolliselta nayta. Taalla kylla paistaa aurinko ja on ihan ihanaa, mutta siella meidan reitilla ilmeisesti on aikamoiset kelit. Jussi sanoi taman paivan saakarttojen tarkkailun perusteella, etta voitaisiin kylla lahtea parina seuraavana paivana, mutta aikamoiseen hoykytykseen kylla joudutaan, jos se tehdaan. Siella on niin kovat tullet, etta oltaisiin takuulla ihan merisairaita niissa aalloissa. Ja kun se kurja keli on siella ihan koko reitilla, loppuu vasta juuri ennen Fijia. Katsellaan nyt viela, mutta voi olla, etta taalla odotellaan viela viikko.Voi kun odotan jo kookoksia!

Oon tassa alkanut tajuta, etta tuo viisumikin taalla kohta (ja kohta..) loppuu ja olen kylla aarimmaisen huolestunut siita loppumisajankohdasta...marraskuun alku. Vuoden kestaneesta kesasta suoraan pimean kauden alkuun...apuaa. Mitahan siitakin tulee, kun jo tama Waiheken "talvi" +14 tuntuu valilla ihan liialta. Haha (viela naurattaa). Erityisen hurjalta kuulostaa kuukausien pakollinen kenkien käyttö. Mun jalat tekee ihan kuolemaa jo nyt, kun pitää olla "kunnon" kengät jalassa suurimman osan ajasta. Sattuu. Olen yrittanyt lepytellä niitä juoksemalla rannalla aurinkoiseen aikaan. Koukutin itseni lämpöön ja aurinkoon liiankin kanssa, o-ou, mutta on se nyt kivempaa kuin pimeys, vaikkaonse lumikin toisinaan ihan jee.

Istuskelen juuri kirjaston pihassa (ilmainen netti!) nauttimassa viimoisista auringoista. Tästä nyt Marien luo katsomaan leffaa ja tekemaan illallista. Oon monesti muuten mennyt lankaan, kun nama kayttaa välillä "dinnerista" lyhennettyä sanaa "tea"...olen
yhden jos toisen kerran lahtenyt "teelle" jonkun luo, kun onkin kyse illalisesta, hah!

Loppuun iloksenne musiikkia täältä.

2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=sS6Ta6SrTHs


    tässä sulle siellä maailman toisella puolella:)

    Toivon ja pidän tääl koko aja peukkuja et pääset pian purjehtimaan! Hyvältä näytti noi teidän vahtivuorot ku niitä katoin :D Milja hoitaa;)
    Vai on tuttua porukkaa tullut Waihekelle jo takas...ookko kinassa käyny yhtää? No kuule kyl täälläki on ny jotain viistoist astet vaa ja kylmä:D kyl siihe kylmyyteen tottuu, mäkin totuin! Mut mulla oli helpompaa niitten kenkien kans ku sai tulla suoraan kesään:D flipfloppien arvet vieläkin jaloissa...

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Täytyy katsoa mikä video myöhemmin tämä ipodi ei sitä ainakaan näytä :( Joo on kinassa tullut pyörittyä muutama kerta. Siellä guyn ja danin kanssa jotain dinneriä kokkailtu ja semmosta. Aika hiljaista (tai siis erilaista kuin keskikesän kiireaikana) mut just leppoisa kina-fiilis ja kivoja uusia ihmisiä. Ja celson kansa oon tosi paljon ollut.se asuu ostendissa talossa 5 paikallisen pojan kanssa. Haha, katsotaan miten vuorot sujuu...erityisesti yövuoro on mielenkiintoinen mut siinä on onneksi aluksi henkistä tukea valveilla mun kanssa :)

    VastaaPoista